Kaaluvähendus operatsioon 01.02.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen alles sünnitanud ning tahaksin teada, olen veel ka epileptik. Ja tahan teada kas ma võin minna kaaluvähedus operatsioonile. Ma pole veel kuskil järje korras ega midagi kaalun 125kilo ja pikk olen 185cm. Suur tänu vastamast.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Epilepsia võib olla takistavaks faktoriks, kuid kuna operatsiooni viise on mitu, siis tasub kirurgiga võimalused läbi arutada. Iga lugu vaadatakse eraldiseisvalt. Infot vastuvõttude kohta saate lehelt kergemaks.ee Vajalik on perearsti saatekiri.
Parematega,
dr. Ehala