Toitumine kilpnäärme kroonilise põletiku ja alatalitlusega 29.01.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mul diagnoositud krooniline kilpnäärme põletik alatalitlusega. Kas selle korral peab toitumist muutma. Küsin sellepärast, kuna kusagilt lugesin et menüüst võiks välja jätta nisutooted ja suhkrud, kuna häirivad kilpnäärme tööd. Mis Teie arvate?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
On toitumisteraapilisi lähenemisi,mis näitavad, et toiduvalikute muutus võib mõjuda toetavalt, kuid kindlasti tasuks siin oma menüüd laiemalt analüüsida ja vajadusel mõne spetsialistiga nõu pidada. Kui välistame mingid toiduained, mõtlemata, millega neid asendada, võib tulemuseks olla hoopis oluline toitainete puudus ja selles seisus ei toimu kindlasti tervise paranemist.
Parimatega,
dr. Ehala