ülekaal 20.01.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere Mul 12a tütar kelle kaal on 74 kg ja pikkus 1,69 . tahaks väga alla võtta aga kaal ei lange ,liitusin ka toitumisspetsialistiga ,kes teeb mulle kava ja nädalaga tuli hoopis kaalu 2 kg juurde ,trenni teeb 4* nädala 1,5 tundi ( korvpall 9ja mitte miski ei aita , hakkan juba mõtlema ,et mingid tervislikud probleemid ,kas oleks võimalik laste dietoloogi jutule TAllinnasse .
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tallinna Lastehaiglas Mustamäel nõustatakse ülekaalulisi lapsi. Kaaluprobleemidega lastega on tegelenud tsertifitseeritud toitumisnõustaja Kristin Salupuu. Soovitan alustada neist.
parimatega,
dr. Ehala