Slim CLA 02.01.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
tekkis selline küsimus, et kas Slim CLA on ohutu kaalulangetamisabivahend? Ja kas seda võib võtta koos kroomitablettidega?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ohtu ma nendes toidulisandites ei näe ja koos võite neid samuti võtta, aga ärge kaalulangetamise osas küll ainult tablettidele lootma jääge.
Parimatega,
dr.Ehala