Kas ma olen ülekaaluline? 29.07.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, ma olen 13aastane ja kaalun 62kg, pikkust on mul umbes üle 162cm ja olen väga mures, sest kaalun peaaegu sama palju nagu mu ema ja ta sõbrannad. Olen kuulnud, et kaal võib oleneda ka pikkusest ja ma olen päris pikk, peaaegu sama pikk nagu mu ema, aga nats lühem, kuid kindlat pikkust ei tea. Olen päris mures, loodan, et oskate mu küsimusele vastata.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalu mõttes hetkel muretsemiseks põhjust pole. Tähtis on, et jälgite oma toiduvalikuid, liigute ja magate piisavalt. Kuna kasvate veel, siis seegi mõjutab kehakompositsiooni kui suudate hetkel olevat kaalunumbrit hoida.
Parimatega, dr.Ehala