kas olen normaal kaalus 22.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere.mul selline küsimus et ma kaalun 56kg ja pikk olen 1,57.on see kaal minu pikkuse juures normaalne.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete oma pikkusele vastavas normkaalus.
Heade soovidega, dr.Ehala