Kas ma olen normaalkaalus? 27.01.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas ma olen normaalkaalus? Olen 13aastane tüdruk, 156cm pikk ja kaalun 36 kg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Vastus saadetud eelmises kirjas.