Liigsöömine, probleemid kaalualandamisel 06.11.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mina olen kõike proovinud, et kaalust alla võtta ja see ei ole võimalik, kuna mina söön vahetpidamata. Köök on minul käeulatuses, lähen kööki ja kukun sööma ja söök rahustab mind, nii see on.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna te ei esita mulle ühtegi konkreetset küsimust, siis ei saa ma anda konkreetset vastust. Kirjeldate oma tegevust ning selle kirjelduse põhjal saan vaid soovitada tulla vastuvõtule, et paremini teie probleemist aru saada.
Heade soovidega, dr.Ehala