Tere 18.09.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Naistearst Galina Litter soovitas Teie poole pöörduda,kuna rasedusega tuli liiga palju kilosod juurte.Kas Teie teenus on tasuline?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võtan vastu TÜ Kliinikumi Meestekliinikus Tallinnas. Toitumisnõustamise esmane visiit maksab 400 EEk-i ja korduv visiit 200 EEK-i. Registreerumine toimub telefonil 533 18 008 või meili teel: toitumine@kliinikum.ee.
Heade soovidega, dr.Ehala