Oksendamine 06.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Mure selline, olen 27 aastane mees ja sai viimane kord alkoholiga liialdatud. Järgmisel päeval oli paha olla ja oksendasin aga oksega koos tuli ka lõpus natuke verd. Varem pole midagi sellist olnud. Kas peaksin laskma teha koloskoobi või mitte. Milles võib probleem olla. Sest muidu valusid kõhus ei ole ja oksendanud olen ka suht arva üldse.
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil siiski pöörduda konsultatsiooniks oma perearsti poole, kes saab juba otsustada, kas vajate mingit ravikuuri ning kas gastroskoopia (mao uuring) on antud juhul näidustatud.
Heade soovidega, dr.Ehala