Probleem 03.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere taas.
Kõhulahtisus on kestud üsna kaua, ei mäletagi enam täpselt kui kaua. Vähemalt pool aastat on ta mind vaevanud ning ise ma põhjust ei tea, kuna näiteks toitumises pole mul midagi muutunud. Arsti juurde ei julge sõna otseses mõttes minna, kuna kardan neid igasuguseid skoope. Eestis vist pole ju sellist kohta, kus pandaks mind skoobi tegemise ajaks magama?
Lugupidamisega...
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään ikkagi juba eelmises kirjas toodud soovituse juurde pöörduda probleemi lahendamiseks esmaselt oma perearsti poole. Vaevalt et esimese uurimismeetodina teie poolt kardetud gastro- kolono- või rektoskoopi kasutama hakatakse, sest on ka muid diagnoosimise võtteid.
Heade soovidega, dr.Ehala