buliimia 23.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Kelle poole peaks Tallinnas pöörduma, kui inimesel on buliimia ning tal ei ole teatavate kohustuste tõttu võimalik Tartusse ravile minna?
Mida talle soovitada? Olen mures. Ta teadvustab oma haigust täielikult.
Ette tänades,
B.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui Tartu ei sobi, siis samaväärset osakonda ma Tallinnas välja pakkuda ei oska. kuigi buliimikutega tegelevad mingil määral mitmed psühhoterapeudid, kelle abi oma töös olen kasutanud. Söömishäirete korral peaks ravi olema kompleksne, hõlmates nii toitumise kui psühhoteraapia külge. Soovi korral võib jutuks olev patsient tulla minu vastuvõtule, mille käigus püüaksime leida talle ka sobiva terapeudi. (tel 533 18 008)
Heade soovidega, dr.Ehala