śokolaad 08.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere
ma armastan meeletult śokolaadi ja söön seda umbes 100g päevas, kas siis puhtalt või täidistega. Kas see on väga halb harjumus, millest tuleks iga hinna eest lahti sada? ja kas see takistab mul kaalust alla võtta, samas kui olen nõus teistest asjadest loobuma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Meie keha ei tee kaloritel vahet ja seega kui te ei söö rohkem kui teie kaal, pikkus ja liikumisaktiivsus ette näevad, siis ei ole selles midagi halba. Olulisem on jälgida, et toit oleks mitmekülgne ning et teie organism saaks kätte kõik talle vajaminevad ained.
Heade soovidega, dr.Ehala