tugigrupid 26.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,
olen 4 aastat buliimiast sõltuvuses olnud ja pidevat võitlust iseendaga pidanud et nõiaringi lõpetada. praeguse seisuga olen juba mõnda aega n-ö võitjarollis. tuge ja innustust sain usa muusiku autobiograafiast, kus paadunud heroiinisõltlasest sai otsusekindel kaine mees. kusjuures suurt rolli mängisid sõltlaste ja endiste sõltlaste tugigrupid ja koosolekud. kummitama jäi mõte: the best way to stay sober is to help the addicts ehk siis et kaineks jääda tuleb aidata sõltlasi. nüüd siis see küsimus: kas eestis on olemas tugigruppe/koosolekuid buliimikutele ja/või endistele buliimikutele ning kuidas nendega ühendust saada. Kardan tohutult et murran jälle oma "mitte kunagi enam" lubadust või leian väljundi mõne muu sõltuvuse näol. kuna olen oma hingelist kriisi vaid üks kord ühele psühhiaatrile usaldanud, tunnen suurt vajadust vabalt rääkida ja ennast ning teisi sarnases olukorras olevaid inimesi aidata.
tänades,
k.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Püüdsin asja uurida ja minu andmetel praegu selliseid kooskäimise kohti pole. Tartu Psühhiaatriakliiniku juures on keskus, kus tegeletakse söömishäiretega (dr.Anu Järv) ning kindlasti tasuks infot küsida ka sealt. Samuti olete oodatud alati vastuvõtule (tel: 533 18 008, mail-toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala