kõhukinnisus 20.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mind vaevab pidevalt kõhukinnisus. Kuidas ma saaksin regulerida ja jälgida oma toitumist, mida tohib ja ei tohiks süüa, kas tuleb pidada dieete?
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et anda teile soovitusi peaksin ma teadma teie tavapäraseid söömisharjumusi, kui ka seda, mis haigusi põete ning kas tarvitate pidevalt mingeid ravimeid. Päris üheseid reegleid, mis kõigile toimiks, siin pole. Kutsun teid vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala