Kaalutõus 01.09.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 180 cm pikk naine ja pärast sos-pillide kasutamist on mu kaal hakanud järjest tõusma. Olen umbes kahe kuuga juurde võtnud 9kg. Kui enne kaalusin umbes 63kg, siis nüüd kaalun ma 72kg. Kas on võimalik, et sos-pillid on mõjutanud kuidagi kaalutõusu?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellises suurusjärgus kaalutõusu üksi mainitud pillide arvele küll ei tahaks panna. Küsin üle olemaks kindel, et saan õigesti aru. Kas kasutate pidevalt sos-pille ja ei pidanud silmas igapäevaselt võetavaid rasestumisvastaseid tablette? Kui jutt on tõepoolest sos-pillidest, siis neid ma kindlasti pidevalt kasutada ei soovita. Sellel võivad olla omad tagajärjed tervisele. Pöörduge kindlasti nõusaamiseks günekoloogi poole, näiteks noorte nõustamiskeskusesse.
Heade soovidega, dr. Ehala