ülekaalulisus 15.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 47a.naisterahvas,olen proovinud kõike võimalikku,aga kaalus alla ei võta.olen pöördunud oma murega ka perearsti poole,aga pole abi saanud.kuna mul on probleeme ka seljaga,ei ole võimalik spordiga tegeleda.mida peaksin tegema,söön minimaalselt,üks kord päevas.tõsi liigun vähe.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui liikumine on seljavaevuste tõttu piiratud, tuleb menüü täpselt paika panna. Kindlasti ei aita kaalulangusele kaasa kui sööte ainult 1. kord päevas. Selle foonil ainevahetus aeglustub ning kaal ei liigu soovitud suunas. Alustada tuleks muutustega sellest, et toote oma päeva vähemalt 3. söögikorda. Kuna ma ei tea teie pikkust ja hetke kaalu on konkreetseid soovitusi kaloraaži ja toiduvaliku osas raske anda. Kui on soovi saada personaalset nõustamist, olete oodatud vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala