veregrupidieet 27.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mul on B-reesusnegatiivne veri . Kuulsin äsja,et veregrupidieet pidi väga tõhus olema.Olen ka umbes 20 kilo ülekaalus.Mul on veel lisaks öötöö ,2 ööd tööl, 2 vaba.Raske on kindlat reziimi pidada.Sooviksin väga teada,millal,kuidas ja mida süüa,et 10 kilogi alla saada.Liigun keskmiselt.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel on raske anda sobivaid nõuandeid teie probleemile. Pidage nädala jooksul toitumispäevikut ja tulge siis vastuvõtule (reg: 533 18 008). Nii saame nõuanded koostada just vastavalt teie elustiilile.
Heade soovidega, dr.Ehala