ülekaal, bodagra ja vererõhk 10.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! 38 aastasel mehel on 30 kilo ülekaalu, 10 aastat bodagrat, 6 aastat kõrge vererõhk. Püüab küll oma jõududega kaalust alla võtta, kuid max 6-8 kilo. Siis jääb jälle toppama. Spordi suhtes on käinud varem regulaarselt ujumas ja praegu üritab rattaga sõita, kuid bodagra hood jalas on küllaltki sagedased ja siis on umbes nädal voodis pikali. Kas on olemas mõni arst, kes oskaks kokku panna õige menüü ja liikumise arvestades neid kahte haigust. Kindel soov on ikka kaalust alla võtta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule ja vaatame, mis osas annaks menüüd tasakaalustada.
(Reg: 533 18 008)
Heade soovidega, dr.Ehala