ülekaalulisus 14.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere, mure selline, et miks ei ole tartus ühtegi sellist toitumisspetsialisti nagu Teie? Tallinnal ja selle ümbruse inimestel on vedanud. Aga mina ja teised, kes elavad Valgamaal, Tartumaal, Võrumaal....peame pöörduma kuhu? Tartusse erakliinikusse? See on nii kallis ja miks, sest tehakse samu proove mida teeb perearstki - uriiniproov, veresuhkur jne, aga...kui ma tean, et minu viga on vaid psühholoogiline, mis neist proovidest siis. Ma olen täiesti terve inimene nö. proovide suhtes, kuna teen neid perearsti juures kord aastas ja need on korras. Minu ülekaalulisuse põhjus on minus endas st. minu söömises. Vajan toitumisspetsialisti, kuid....nii kallist lõbu ma ei saa endale lubada 3 lapse kõrvalt, üks neist veel lausa 5 kuune...ja ma ei ole selline ainuke. Kust peale Tallinna veel võimalik sellist toitumisspetsialisti leida kui Teie. Interneti teel saab vaid mõtetut juttu ajade, see ei vii kuskile mujale kui et arsti järjekorda, seda tean isegi, et peab kohale minema, Tallinna aga ei saa minna. Üldse olen oma 30 eluaasta jooksul Tallinnas käinud vaat et 10 korda. Ja ma pole ainuke selline. Usun, et paljudel on sama mure. Kes aitab meid?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul on väga kahju, kuid siinkohal jään teile vastuse võlgu. Saan Teid kutsuda ainult Tallinnasse vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala