Ülekaalulisus 28.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.Ma võtan igapäev kaalust juurde ja ma ei suuda magusaisu maha suruda..mind ise segab ka see et ma olen ''paks''.tahaks väga mingit toitumiskava.ise mõtlesin et hakkan jalgrattaga sõitmas käima.kuid kõige suurem probleem on söök..Äkki te saaksite mulle mingi toitumiskava valmistada et oma söögiisu kntrolli alla saaksin..olen ennem ka siin küsimusi kirjutanud ja emale rääkinud et te olete kutsunud aga ta pole nõus olnud
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teid nägemata ja teiega vestlemata on mul mingit kava väga raske koostada. Iga inimene on pisut erinev ja neid erinevusi tuleb arvesse võtta ka toitumisnõustamisel. Esimene soovitus on aga see, et liikuge nii palju kui suvi selleks vähegi võimalusi annab ja sööge värsket puu-ja juurvilja. Ehk jääb selle arvelt ka mõni magus pala suhu panemata ja seega mõni ebavajalik lisakalor kogumata.
Heade soovidega, dr.Ehala