Tere!
Olen suures segaduses ja ei tea, mida edasi teha. Mu lugu on lühidalt järgmine: olin väga noor, kui kohtusin 5 aastat vanema mehega ja armusin kôrvuni, tema ka. Alusasime kooselu varakult, meile südis kaks imearmast poega 5 aastase vahega. Ta oli väga tihti ära oma töö tôttu ja ma olin oma lastega üksi, tundsin end ônnetuna ja ei tea ise ka miks. Meil oli probleem, ma ei tahtnud temaga magada, sest see tundus vastumeelne, kuigi ma armastasin teda väga. See tunne süvenes ja ma otsisin abi arstidelt. Mitte midagi ei aidanud. Mulle tundus veel, et temaga koos ma ei saa olle mina ise. Siis aga 2 aastat tagasi kohtasin meest, kes armus minusse. Asjad läksid aga nii, et ma lahutasin ja kolisin tema juurde koos oma noorema pojaga. Vanem poeg ei tahtnud minu juurde tulla, sest ta on lojaalne oma isale. Isana on mu eks super, hoolistev jne. Oma uue mehega meil ei ole probleeme magamistoas, aga ma ei suuda olla ilma oma pojata. Ja mis veel hullem, ma armastan endiselt oma eks ja mulle tundub, et meil nagu polekski olnud mingeid probleeme, kôik halb on kuhugi kadunud. Ma armastan kahte meest ja oma poegi väga. Ma ei saa olla ônnelik ilma oma môlemi pojata ja meie suhe on väga halb, mu vanem poeg ei suhle minuga ja tôrjub mind oma elust välja. Ma ei tea mida teha, kas minna tagasi oma eksi juurde ja proovida uuesti (tal ei ole olnud kedagi peale minu ära minekut ja ta väidab, et armastab mind endiselt)? Kas see oleks ôige lahendus? Ma ei saa nii jätkata enam, sest ma näen, et teen iseenda ja oma lapsed ja kaks meest ônnetuks. Kôik mu tuttavad ja pere, kes on meid siin külastanud ütlevad, et ma jäägu siia, sest tagasi jooksmisest ei tule midagi välja. Ma igatsen oma poega, ta on minust väga kaugel, 800 km. Ma kardan purustada oma poja elu, sest meie lahkumine tegi talle väga haiget ja ta hakkas koolist teisi lapsi terroriseerima. Hea veel, et ôppeedukus ei alanendud, ta on viieline. Kuidas minna oma eluga edasi nii, et see olukord laheneks? Ette tänades!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan rääkida oma vanemale pojale oma tunnetest, mõtetest ja paluda tema arvamust antud olukorrast. Loomulikult poeg armastab Teid, kuid vahel ei oska noor oma tundeid väljendada. Kindlasti soovib ta Teid ja venda oma juurde tagasi. Siis soovitan Teil kirja panna kõik positiivne ja negatiivne, kui jääte elama praeguse elukaaslasega ja kui otsustate laste isaga uuesti elama asuda. Mõelge kõik variandid mõne aja möödudes uuesti üle. Selline analüüs annab Teile võimaluse oma tunnetest ja soovidest selgema pildi loomiseks. Kuidas edaspidi toimida, jääb loomulikult Teie otsustada. Ükskõik milline Teie otsus on, võib keegi ikka selles situatsioonis rahulolematu olla, kuid oluline on vast see, kui enamus teist on Teie otsuse üle õnnelik. Sealjuures ka Teie ise.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.