Toitumine 08.08.23 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on mure, et ma olen väga valiv inimene toiduga ja söön väga piiratud dieeti (Mingeid mentaalseid haiguseid ei ole)
Siin on list kõigest mida ma söön:
*Kana
*Juurviljad
*Köögiviljad
*Puuviljad
*Pruun riis
*Muna
*Lõhe
*Pähklid
Küsimus on selles, et kas see on normaalne dieet inimese jaoks või võivad tulla sellisest dieedist inimesel tagajärjed?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere! Toitumine peab olema tasakaalus. Teie toiduvalikul ei ole midagi viga, kõik vajalik on olemas. Pidage lihtsalt kinni söögikordadest (3-4 korda päevas), magage ja treenige. Hooajavälisel ajal võtke kompleksseid vitamiinikomplekte.