Toitumine 06.03.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
kuidas saaksin tselluliiti vähemaks. Teen kuppudega, ilmselt peaksin palju vett jooma, magusatest loobuma? saiakestest ja asjadest?
Kuid kas kuidagi oleks veel kaasa aidata, lihtsalt ei taha olla vanast peast tselluliidikogum ja hetkel on seda mu kehal usinasti. Nii palju, et ei taha isegi oma mehe ees riieteta olla.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Esiteks: teile, pidadrs silmas kõiki Teie füüsilisi näitajaid, arvutatakse välja personaalne tasakaalustatud toitumine, vedeliku tarbimine, unegraafik.
Teiseks: toidulisandid nagu kollageen aitavad nahka pinguldada, tugevdades sidekudesid
Kolmandaks: füüsiline aktiivsus – treening jõusaalis