söögiisu puudub 18.01.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
millest tuleneb see et pole söögiisu?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Raske on kirja põhjal midagi kindlat äita, aga esimesena pakuksin välja psühholoogilisi tegureid. Rasedus, sünnitus ja väikese lapse hooldamine on elumuutused, mis ei mõjuta üksnes naise füüsilist keha.On loomulik, et kohanemine võtab aega ning võib olla mõnedel juhtudel probleemne. Kui isupuudus jääb püsima tasuks nõu pidada oma perearstiga. Kindlasti ei tohiks sellesse kergekäeliselt suhtuda.
Parimatega, dr. Ehala