Kehakaal 07.11.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere , olen 21aastane naine. Olen 165cm pikk , ja kehakaal on 115kg, mis teeb mu kehamassi-ineksiks 42 . Kehakaal hakkab hingamisele ja liikumisele.
Kuidas saab maovähendusoperatsioonile?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ennem kui pöörduda maovähenduslõikusele tuleb teha läbi korralik toitumise- ja liikumisanalüüs ehk siis soovitan pöörduda toitumisnõustaja vastuvõtule. Isegi kui otsustate operatsiooni kasuks on tulemused paremad kui omate vajalikku infot toitumise ja liikumise kohta. Operatsiooni kohta käiva info ja arstide nimekirja leiate leheküljelt kergemaks.ee
Kirurgi esmasele vastuvõtule pöördumiseks vajate perearsti saatekirja.
Parimatega, dr. Ehala