Maovähendusoperatsioon 09.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
kas konsultatsiooni maovähenduslõikusele saab ka teha läbi telefoni, kuna raskusi Tallinnasse saamisega?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ühtegi esmast konsultatsiooni pole võimalik teha läbi telefoni. Arst peab otsuste tegemiseks ikkagi patsienti nägema, tegema vajadusel lisauuringud, kui ka läbivaatuse. Maovähenduslõikusega seonduvaid konsultatsioone tehakse minuteada peale Tallinna veel Tartus ja Pärnus.
Parimatega, dr.Ehala