Toitumine 05.01.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Milles võib olla probleem, kui süda läheb pahaks peale söömist ja toit tuleb ülesse...
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolisele küsimusele võin vastata vaid oletustega. Toodud kaebused võivad esineda nii viirusinfektsiooni, maoprobleemide, aga naiste puhul ka raseduse korral. Kui kaebused püsivad tuleb ikkagi pöörduda arsti vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala