ülekaalulisus ja higistamine 02.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen kolmekümnendatesse jõudev meesterahvas. Olen parameetritelt 195cm 135kg ja seega ülekaaluline. Tõsist probleemi valmistab higistamine.Üsna normaaltemperatuuride juures kipub juba vähimagi liigutamise järel nahk seljas märjaks minema.Olen tugeva kehaehitusega loodud ja dieedid erilist tulemust andnud pole. Kas oleks võimalik higistamist kuidagi ravimite abil piirata ja millised need oleks?
Tänan tähelepanu eest!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Apteegist on võimalik saada spetsiaalseid, tugevamatoimelisi deodorante (Maxim, Hidrofugal, Favora). Samuti võib soovitada salveid sisaldavat loodustoodet (NOSWEAT kapslid). Kapslite ja deodorantide kõrval soovitan aga veel kord üle vaadata oma toitumis-liikumisrežiim. Kindlasti annab seal midagi teha, et kehakaalu langetada.
Heade soovidega, dr.Ehala