toitumine 07.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 30 aastane mees pikkust 184cm kaal 75 kg ,kas see on normaalkaal
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See on teie pikkuse kohta normi piiridesse jääv kaal.
Heade soovidega, dr.Ehala