Kaalulangetamine 21.10.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mure selline, et ma olen ülekaalus ja ma tahaks alla võtta. Kaalun 55-60 kilo olen 160 cm pikk. Käin 6 korda nädalas trennis. Kuidas oleks õige toituda ja kas see on väga suur ülekaal?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vanuse kohta on need kaalunäitajad normis või siis rangema käsitluse korral on tegu kerge ülekaaluga, aga kuna treeninguid on palju võib olla tegu sellega, et kaalunumber seostub lihastega, mitte liigse rasvamassiga. Kirja teel toitumist kellelegi õpetada ei saa, aga saadan ühe lingi juhendile, mille lõpus on ka koolilaste toidupüramiid ning millest saab nippe, kuidas oma toitumisharjumusi paremaks muuta.
Heade soovidega, dr.Ehala