Maovähendusoperatsioon 09.05.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olles umbes 175cm pikk ning kaaludes 86 kilo kas mul on võimalik minna maovähendusoperatsioonile ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete oma kehamassi indeksi põhjal ülekaaluline, mitte rasvunud (KMI=27.7). Sellisel juhul lõikust ei sooritata ning kindlasti ei soovitaks ma seda teile.
Parimatega, dr.Ehala