buliimia 16.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere.olen 16 aastane tüdruk ja pisut üle aasta olen kannatanud tõsiste toitumishäirete all....nüüdseks on ammu mlle kohale jõudnud et asi on hull...ennne probleeme kaalusin 168cm juures 57 kg ja nüüd vahelduva eduga 45-49kg.ma lihtsalt ei tea kust abi otsida...kui pikad on toitumishäirete kliinikumides ootajate järjekorrad,?mida ma peaksin tegema et ravile pääseda?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tartus on Psühhiaatria Kliiniku all toitumishäiretega tegelev üksus. Konsultatsioonile minekuks peate ikkagi endale selleks aja kinni panema, kas siis kohale minnes või telefoni teel. Võite tulla ka minu vastuvõtule ning püüame leida teile sobiva raviskeemi ja terapeudi (tel: 533 18 008). Esimene suur samm oma probleemist üle saamiseks on aga teil tehtud viimase endale tunnistamisega. Nüüd jääb minna vaid edasi.
Heade soovidega, dr.Ehala