Maovähendusop 31.01.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 18-aastane kaalun 100kg ja olen 166cm pikk.
Kas mina saaksin ette võtta maovähendusoperatsiooni?
Kui jah, siis kuhu peaksin pöörduma ja kust näen hinda?
Aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikuse läbiviimiseks on omad kindlad reeglid, mille kohta saate lugeda leheküljelt kergemaks.ee
Lõikus iseenesest toob kaasa küllalt suure kaalulanguse, kuid see ei tähenda, et inimene ise ei pea midagi tegema ning võib oma endiste eluviiside ja toitumisharjumustega edasi minna. Kõige tähtsam on selgeks saada, miks te sellise kaalunumbrini jõudnud olete. Isegi kui lõikus kõne alla tuleb on vaja ikkagi tegeleda probleemi(de)ga, mis kaalutõusuni viisid. Siinkohal pidage nõu oma perearstiga või soovi korral võite tulla minu vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala