Buliimia ravi 13.11.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, palun andke teada, millest pean ma alustama, kui ma soovin ravida buliimiat. Kui kalliks võib ravi osutuda ning millised sammud pean ma tõenäoliselt läbi tegema? Aitäh!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumishäire korral vajate nii psühholoogilist kui toitumisalast nõustamist. Tartus on TÜ Psühhiaatriakliiniku juures toitumishäiretega tegelev üksus, kuhu soovitan pöörduda. Tallinnas saab toitumishäirega seonduvat psühholoogilist nõustamist keskuses Sensus (http://www.sensus.ee/nk.php?get=7&show=1&id=29).
Minu juurde võib pöörduda toitumisnõustamisele. Ravi maksumust ma teile öelda ei oska, kuid kindlasti on viimane sotud sellega kui suur osa on haigekassa ning kui suur osa tasulistel visiitidel. Samuti on ravile minevad kulutused seotud ravikuuri pikkusega. Viimase üle aga kirja teel otsustada ei saa.
Heade soovidega, dr.Ehala