Vastuvõtt 10.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, kas teie vastuvõtt on tasuline? Ja kas on pikkad järjekorrad?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtule peaksite saama mõne nädala jooksul. Saatekirjaga on vastuvõtt 200 EEK-i. Reg: 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala