kehakaal 28.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere ma kaalun hetkel 76,2 kg olen 176,5 cm pikk ja tegelen mitmevõistlusega , kuid mulle öeldi et ma peaks võtma kaalust alla aga tahaks seda teha nii, et see mu tervisele halba ei teeks . kas teil on võimalik mulle mingi toitumis kava koostada et kaotaks kilosid normaalselt
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna tegelete pidevalt spordigaa, siis soovitan pöörduda nõu saamiseks mõne spordiarsti juurde. Näiteks: SPORDIMEDITSIINI SIHTASUTUS- Tallinn, Tondi 88, Audentese põhikooli III. korrus. Tel: 6996515. http://www.sportmed.ee:8080/www?id=272
Heade soovidega, dr.Ehala