tervislik toitumine 06.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas süüakse toitu eraldatud näiteks; kartulid ja juurviljad---ja lihatoidud,kas üks toidukord liha ja järgmine toidukord juurvilja ----või üks päev liha-, ja teine päev taimetoitu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vabandan, kuid ma ei saa teie küsimusest hästi aru. Kui soovite teada, kas peaksime iga toidukord sööma ainult ühte kindlat toiduainet, siis arvan, et kui tegu on enamjaolt terve inimesega, saab meie organism suurepäraselt hakkama ka kombineeritud toidukordadega.
Heade soovidega, dr.Ehala