toitumine 10.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Soovin nõu saada 15. a tütarlapse kehakaalu kohta.
Tüdruk ei ole küll " paks", aga rasvkude kõhul ja taga puusadel on kohev ja pehme. Söömist püüame kogu perega jälgida ja toituda tervislikult. Kuid dieeti ma tütrel teha ei ole lubanud. Tundub, et on miski aine ,mis koguneb vaatamata sellele organismi. Treeninguga tegeleb ( tants) 3x nädalas.Kuidas oleks õige veidi kehakaalu vähendada? Kas peaks pöörduma mõne eriarsti poole ( endokrinoloog), mõne toitumisspetsilisti poole. Perearsti poolt tehtud täisveri oli korras.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taoline "pisike polster" on arenevale tütarlapsele sageli iseloomulik, kuna organism teeb läbi keerukaid hormonaalseid muutusi. Nagu ma aru sain ei ole tegu ülekaaluga vaid sooviga pisut kehavorme korrigeerida. Teadmata teie toitumusharjumusi, on mul midagi täpset raske soovitada. Alati olete oodatud aga konsultatsioonile (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala