Mida teha? Kust alustada?? 16.04.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
"Mida teha? Kust alustada? Tahet on, aga jaksu ei ole." Just sellega pöördus minu juurde üks vana tuttav. Uurin tema heaks, mida tegema peaks.
Oleksin väga tänulik, kui minuga koostööd teeksite!
Jään vastust ootama:)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas oleva info põhjal tuleks peale kehakompositsiooni hindamise ja toitumisnõustamise (info: toitumine@kliinikum.ee) kindlasti pöörduda katoitumisprobleemidega tegeleva psühhiaatri/psühholoogi poole. Tallinnas saab vastavat nõu ja abi keskuses "Sensus". Tartus on TÜK Psühhiaatriakliiniku juures olemas toitumisprobleemidega tegelev üksus.
Parimatega, dr. Ehala