olen 22 a. naine. pole kunagi olnud seksuaalvahekorras, sest ei tunne end mitte kellegagi piisavalt kindlalt, mugavalt. mõni aeg arvasin, et ehk läheb mul lihtsalt kauem aega enne, kui suudan kedagi piisavalt usaladada jne. kuid siiani, ei suuda ma kedagi endale ligi lasta, sellest siis minu probleem. millest tulenevalt ei suuda ma kedagi endale intiimselt lähedale lubada? ise arvasin, et seos võib olla ka teismeeas põdetud anoreksiaga?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tundub küll, et ega Te eriti leebe oma keha vastu ei ole. Põetud haigusega vast otsest sidet ei tohiks olla. Ebakindlusel on kindlasti mõni muu põhjus ja need ei pea olema seotud Teie kehaga. Teie kõrged nõudmised sex partneri või meesterahva suhtes võib olla üks põhjus huvi puudumisel. Teie liiga tõsimeelne suhtumine partnerisse võib luua situatsiooni, kus meesterahvas tajub, et temalt võetakse ära võimalus olla olukorra eestvedaja ja seega kaob ka huvi Teie flirtida. Jätke meestele nende roll ja püüdke ise olla sensuaalsem, kartmata, mis edasi saab.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.