Cipralex 04.08.20 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere,

Aastaid on mul esinenud tasakaaluhäireid, tunne, et silme eest läheb mustaks (minestus), ülakõhus üsna pidev punnitav tunne, põhjendamatu ärevus jne.
Perearstiga oleme läbi teinud igasugused ravid ja protseduurid.
Nüüd suunas ta neuroloogi juurde, kes tegi peast MRT ja ei leidnud midagi.
Lõpuks diagnoos - ärevushäire.
Sain rohu - Cipralex.
Olen kaks nädalat seda võtnud - esimesel päeval kohe terve tableti, aga sain kohe aru, et liiga palju ja edasi pool tabletti.
Need eelpool kirjeldatud vaevused on kahekordistunud, aga infolehel ka hoiatati selle kohta. Päris hull on kannatada, aga ju peab seda tegema, et asjad paraneksid.
Arst kirjutas kõrvale ka rahustit diazepam, aga ei julge seda hästi võtta - äkki liiga kange.
Kas need kõrvalmõjud ka ära kaovad või peab kogu aeg kannatama?
Või peab rohtu vahetama?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Antidepressandid tavaliselt ravi algul suurendavad ärevust - seega tuleks algul 1 nädal võtta Cipralexi 0,5 tab. päevas ja lisaks ka Diazepami 0,5 tab. x2, seejärel jääb D ära ja C terve tab. päevas.

Dr. Ain Pajos
Neurodiagnostika

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

antidepresandid ja alkohol


Tere!
Mulle pandi diagnoos ärevushäire ja määrati Cipralex,võtan 0,5 tab.päevas
Varsti minu pojal tuleb ülikooli lõppaktus, kas pokaal šampuse selle tähtsa sündmuse ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Pokaal sampust ei tee halba (vaid 1).

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: