Neuroloogia 263 teemat   393 postitust foorumis

Lisa vastus

selja disk

Autor: Merca 07.10.10 17:00

Tere. Looodan leida siit foorumist kedagi kels sama hada ja oskab elada edasi normilt ja selle valuga toime tulla. Valu ei ole toesti igapaevane aga ta on olemas. Kuna sain suure ullatuse osaliseks, et mu alaselja disk on alla vajunud ja liikudes vajub ta siis narvile ja teeb liiga. Vaga hull on vahest soita autoga, gaasi vajutada, autost valja tulla. ei saa istumast pusti, ei saa jalga ule teise panna, sest arasaamisega sama mure. Valu on sahvakas ja terav. Nuudseks annab see tunda toojuures ka kondimisel, Liigud veidi valesti pead motlema, et kuidas valujuti ara kannatad. Tostmise aeg kasutan seljatuge. Kasin noelravis ja paris hiina arsti kae all. Ma nuud ei tea kas 6 korda on vahe voi mitte. Sealt tulles on alati hea olla aga kaks korda on siis ikkagi nii, et tunnen, et koik nagu oleks vastu taevast. Kas kaite ujumas, ja kas teete mingit liikumist. Pilates, jooga. Kui teete , et kas siis on aidanud teil ennast normaalselt tunda. Veidi halb olla ja ei taha nagu moelda ka, et issand mu elu ongi nuud siis otsas voi. Pidev seljaga kaagutamine hakkab ka teisi ara tuutama. Arsti poolt mirjutatud taabletid on nagu paasterongas ja votavad valu ja annavad vaga hea ensetunde paris mitmeks paevaks.
Aitahh abi eest, kui keegi oskab mulle head tegevust juhendada.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Joosep   18.10.10 11:13

Ega midagi erilist ei aita,kui aus olla. Olen kasutanud ühte kreemi ,mis tegelikult hobustele mõeldud.(külmaks tegev kreem,lõdvestab) aga aitab:D teeb paremaks kui ravimid

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Valdo Kuusemae   26.10.10 23:50

Mina sain sellise soovituse, et hea kui saaks teha seljalihastele harjutusi ja kõhulihastele, see tugevdaks selgroo ümber lihaste võrgustikku ja hoiaks korsetina lülisid rohkem paigas .
Harjutusi muidugi siis kui valusid ei ole

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: A-Mae.   27.10.10 17:48

Elasin aastaid täpselt samade vaevustega ja samadel põhjustel.(Selgroolülide asend ja surve närvidele). Ühel hetkel otsustasin et aeg on midagi ette võtta. Mida ma siis tegin?
Jah, harjutused lihastele aitasid. Üldse igasugune liikumine ja sport. Algul tundub küll, et kuidas ma valutava seljaga....aga kui käima saad, siis annab ka valu järele. Koera võtsin, et see sunniks mind iga päev kõndima min. 2x30-60 min.
Hiina ravi. Ka aitas. Mokśat sain, mitte nõelu.
Massaaz. Proovisin erinevaid massööre. Mõni mõjus, mõni mitte. Kuni juhuslikult sattusin ühe eriti andeka juurde, kes 4-5 korraga mul seal seljas midagi paika ajas. Kiropraktikutega sama asi. Mõni aitas, mõni mitte. Aga proovida tasub.
Tänaseks juba varsti 10 aastat elan ilma valudeta ja probleemideta. Tõsi, on 2 asja, millest pean hoiduma....alaselja külmetus ja labidaga kaevamine....:)
(PS...ah jah, lisan siis ka, mis EI aidanud...valuvaigistid (vaid hetkeks), elektriravid, parafiinravid jms....)
Kokkuvõtteks- tegele probleemiga, miski ikka aitab.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: kv   28.10.10 17:23

Aastaid tagasi oli ka mul üsna sarnane olukord, isegi bussis kartsin sõita, sest seal ei osanud valmis olla ja "selga õigesse asendisse panna" kui mingi jõnksatus tuli. Olin ahastuses et 40 aastaselt elu läbi - ei mingeid aiatöid ega muud sellist, vaatasin kadedusega kuidas mu 30 a vamem ämm kui liigendnuga kokku lahti käis, kummardas kuidas tahtis ja mina sain ainult vaevaliselt kummardada. kaisin samuti nõelravis, massais, kondiväänajate juures. Kuna ka muud liidesed tegid häda, läksin reumatoloog Oivi Aakre jutule - tema kuulis ka seljahädast ja mul on nii selgesti meeles kuidas ta ütles SELLE VALU VÕTAME ME ÄRA. ja tõepoolest valu kadus pikkamööda, sellest on 8 aastat ja ma saan kummardada, maad kaevata jne. Nüüd tagant järgi ma ei oskagi öelda mis täpselt aitas - võib-olla ka kõik need eelnevad asjad, mitte ainult Aakre määratud tabletiravi

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: asters   12.04.11 20:48

Tere!
Olen eakas inimene ja võin oma kogemustele tuginedes kindlalt väita, et seljavalude vastu aitab ainult võimlemine. Nooruses sain külmetamisega radikuliidi ja selle väljaravimiseks kulus aastaid. Proovisin ära kõikvõimalikud tableti-,füsioteraapia-, nõel- ja sanatooriumiravid, kuid valud ei kadunud. Siis otsustasin hakata võimlema ja seda iga päev. Põhimõte oli parandada selgroo verevarustust. Minu põhiline harjutus oli järgmine: põlvitasin põrandal ja istusin kandadel, käed põrandale kaugele ette sirutatud. Siis tegin nn. kassiküüru st toetudes kätele vedasin ninaga mööda põrandat ja küürus seljaga algasendisse tagasi. Ja niimoodi palju kordi, hästi ettevaatlikult selga venitades. Vahelduseks ka vastupidi liikudes. Lisaks ka harjutused kõhu ja seljalihaste tugevdamiseks. Ja see kassiküür on mind aastate jooksul alati aidanud, kui selg vahetevahel tunda annab. Minul aitas see venitusharjutus ka diskid õigesse kohta paika panna. Olen seda harjutust paljudele soovitanud ja sellest on ka abi saadud. Kindluse mõttes võiks muidugi enne ka arstilt nõu küsida. Ja ka liigesehaiguste korral on võimlemine põhiline abimees.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada