Neuroloogia 263 teemat   393 postitust foorumis

Lisa vastus

Pinges ja mõnikord krampis jalad.

Autor: Mk 20.12.12 20:37

Tere,

Olen 14 aastane noormees, lampjalg lapsepõlvest, ning väiksena käisin igalpool trennides(6a uisutamas, aasta jalgpallis, siis sissekasvava küüne pärast ei tegelenud jälle pikalt.). Viimases trennis (judos) aasta tagasi selili maadeldes lõi kord väga tugev kramp säärde ja hiljem valutas veel oma 20 min. Nüüd vahepeal jätsin umbes pool aastat vahele ja hakkasin õhtuti jooksmas käima. Muidu olid jalad üsna pinges võrreldes teistega rahulikus olekus. 2 või 3 nädalat käisin umbes 2-4 korda nädalas jooksmas õhtuti igakord 3 km. Ning siis 2 või 3 nädala pärast õhtul kord olid jalad kergelt krampis et käies oli tunda krampi. Järgmine kord jooksma minnes, joostes läbi 1.5 km ei kanantanud enam joosta. Nüüd siis ei jookse juba 2 nädalat, aga käin koolis kehalises kus jooksen omajagu ja krampe enam ei esine. Niisisi tahan uuesti jooksmas käia aga kardan, et mure taastub, mida soovitate? Muidu mainin ka ära et olen ülekaaluline 100 kg ja 178 cm pikk, kuid näiteks 60m jooksus oma klassi parim ja klassivend käib kergejõustikus, ning kaalub sportlasele vastavalt.
Tänan!

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: sama häda   24.12.12 16:05

Jalakrampide põhjuseks võib olla magneesiumipuudus. Mul oli sama häda, võtsin kuu aega magneesiumipreparaate ja häda kadus. Muidugi võtan magnessi edasi, et uuesti ei hakkaks. Vbla sinu krampidel on mingi teine põhjus, aga ühe väikse magnessikuuriga katsetada ikka võib, midagi halba see ei tee.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Sirje   15.01.13 01:47

Hei Mk ja teised noored ... Kui soovid jälle joosta, siis tule konsultatsiooni ja ravile. Tallinn - 56566117 ;)

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: auto   15.01.13 15:09

Palun andke endale aru, et alternatiivparandajate ravimeetodite efektiivsus ja ohutus ei ole tõestatud ning võite end leida olukorrast, kus olete raha maksnud ilma abi saamata, halvemal juhul hoopis oma terviseseisundit halvendanud õigeaegse efektiivse ravi hilinemise tõttu.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada