Naistehaigused 306 teemat   417 postitust foorumis

Lisa vastus

Cerazette pillide lõpetamine

Autor: 23 aastane 17.09.12 00:36

Alustasin poolteist kuud tagasi esimese hormonaalse rasestumisvastase vahendiga, EVRA plaastritega. Kasutasin mõned nädalad, kuid peavalu ja muude probleemide tõttu lasin arstil kirjutada endale östrogeenivabad Cerazette pillid. Cerazette pillide võtmisest on möödas juba kuu. Selle aja sees on olnud kõhuvalud, pidevad gaasid, meeletu tujulangus (nutan, peksan, loobin jne) ja kaal on tõusnud 4kg (ühe kuuga).

Sooviksin cerazette pillide võtmise lõpetada, kuid kahe nädala pärast on kolposkoopia ning seda ei saa sooritada, kui naisterahval on menstruatsioon.
Kui kiiresti algab pärast cerazette tablettide võtmist menstruatsioon?

Kolposkoopia järjekorrad on päris pikad ning ei tahaks menstruatsiooni pärast oma ajast ilma jääda.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada