Meeletu higistamine ja kuumatunne. 19.09.19 / Üldkirurgia

Külastaja küsib:

Tere!

Selline mure on ,et peale paari aastast narkootikumide tarvitamist tekkis väga suur higistamine üle kogu keha ja kuumatunne koguaeg. Iga liigutus ajab higistama. Öösiti ka läbimärg. Kõige enam häirib tagumiku ja kubeme higistamine kus see on kõige suurem. Vahepeal on nii kuum olla nagu naha all kõrvetaks ja nahk läheb punaseks. Keha ei suuda nagu üldse jahutada ennast. See on kestnud juba paar aastat. Mul on tehtud kõik võimalikud vereproovid ja kõik näitab ,et korras aga midagi peab viga olema. Perearst ka ise ei suuna kuhugi vaid ise olen võtnud neuroloogi saatekirja ja ka psühhiaatri juures käinud. Ei oska enam kuskilt abi otsida. Mis teie arvata kuhu peaksin pöörduma?

Arst vastas:

Jaan Tepp

dr Jaan Tepp

Üldkirurg

Põhja Eesti Regionaalhaigla

Narkootikumide tagajärjed on väga mitmesed. Üldkirurgina ei ole kahjuks pädev nõu andma. Peaksite pöörduma narkoloogi vastuvõtule.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Üldkirurgia

Operatsioonijärgne palavik

Kas on normaalne, et peale põlveoperatsiooni ( ACL taastamine + meniski osaline lõikus ) palavik 3ndat päeva 37,5 - 37,8? Peale operatsiooni järgmisel hommikul lasti koju ilma palavikuta. Ning kui võtan ...

Jaan Tepp

Vastas dr Jaan Tepp

Valu ja sellistes piirides palavik nagu kirjeldate, on peale operatsiooni lubatav. Üle 38 olla ei tohiks. ka kuumatunne operatsioonipiirkonnas on organismi normaalne reaktsioon. Arcoxiast peaks aitama ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: