Söömishäire? 13.11.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Minu probleem algas u 2 aastat tagasi. Peale väga stressi rohket aega kadus söögiisu. Kaalusin 75 kg ja peale seda nälja perioodi kaalusin 60 kg. Oleksin ilmselt isegi edasi läinud sellega kui lähedased poleks sekkunud. Vahepeal oli rahulik, aga kaal oli koguaeg mõtteis. Nüüdseks võtan kõhulahtistit, et kaalust alla saada. Kaalun hetkel 68 kg ja olen 166cm. Ei oskagi kuskile pöörduda selle murega. Ehk oskate soovitada kedagi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siin soovitaksin pöörduda nii psühholoogi/psühhiaatri kui toitumisnõustaja vastuvõtule.
Tallinnas võib pöörduda näiteks Sensuse keskusesse. Tartus tegeletakse söömishäiretega TÜK Psühhiaatriakliinikus. Kindlasti vajab probleem tähelepanu ja iseenesest ei möödu.
Parimatega, dr. Ehala