kolesterool 22.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas linaseemned aitavad alandada kolesterooli?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Linaseemned on rikkad omega-3 rasvhapete ning kiudainete poolest ning nende tarvitamisest võib olla seetõttu kasu vere kolesteroolitaseme normaliseerimisel kui te samas ka muus osas oma toitumist jälgite. Kolesterooli kohta saate infot leheküljelt kolesterool.net
Heade soovidega, dr.Ehala