Kaal 12.10.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 17.a, pikkus 165 cm ja kaal 58 kg.Olen viimase aasta jooksul juurde võtnud 6 kg, kuigi pikkust pole juurde tulnud. Millest võib selline kaalutõus olla tingitud? Käin 2 korda nädalas tantsutrennis ja veel on 2 korda nädalas kehalise kasvatuse tunnid. Toitumist püüan jälgida, aga kaal aina tõuseb.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete hetkel normkaalus ning seetõttu kaalu langetamist ma teile ei soovita. Kui kaalutõus aga jätkub, siis tuleb üle vaadata oma toitumine. Toitumise analüüsimiseks saab kasutada nutridata.ee või kaaluabi.ee keskondi.
Parimatega, dr.Ehala