paanikahoog??? 19.05.05 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Ma ei ole päris kindel, kas see on paanikahoog või midagi muud. Sellel asjal mis mul on juba umbes 3 nädalat päevas paar korda, on igatahes enam-vähem kindel järjekord: kõigepealt hakkab kõik kumisema, siis on narkoosist ärkamise tunne, et nagu näeks unes või minestaks kohe ära, seejärel tuleb kuumalaine, siis külmalaine ja siis on tunne et hakkan värisema aga tegelikult ei värise ja lõpuks tuleb nõrkus. Otseselt minestanud ei ole kordagi. Viimasel ajal olen tähele pannud, et ei talu lärmi ja paljud asjad on ärritavad, samuti koolis tunnis vaatan iga paari minuti järel kella, et millal ükskord see ära lõpeb. Kas on tegemist mingisuguse paanika või ärevushooga või äkki on midagi korrast ära vereringega. Olen käinud ka arsti juures ja vereproovid on korras.
Palun nõu, mida teha sest see on muutunud päris piinavaks. Ka aitavad ka mingid mittekeemilised vahendid(rohud)?
Katu(18)

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Kuidas töö-/kooliasjad korraldatud? Kas puhkus, uni ja õigel ajal magamaminek on korras, kontrolli all? Ka kehalist aktiivsust piisavalt? Kas toitumine on regulaarne, paastumist-näljutamist ei tee?
Kas emaga (vanematega) on oma muret jagatud?
Kui kõik eelnev päevakorda võetud, tegevuskavasse rakendatud, siis peaksid asjad kiiresti paremuse suunas kulgema.
Kui lähiajal aga ikkagi kõik jääb ebakindlaks, siis soovitan psühhiaatri vastuvõtule minna.
Parimate soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

ärevushäire

tere.
kirjutasin teile oma probleemist, ei tea kas jõudis teieni, et siis kordan ennast olen aastaid sõltuvuses alprozolaamist 2 mg päevas lisaks pool aastat lyrikat kannatan isiksushäire, depressiooni, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Olete tubli, väga tubli - saate hakkama!
Vaimujõudu teil on, seda suurendades saab ka kehaliselt paremini hakkama.

NB Paljud nn puudega (töövõime % nii- ja naa-suur) on Vaimult sellised, ...

Loe edasi

Õhu puudus

Tere!
2 kuud tagasi hakkas äkki pea meeletult ringi käima nagu oleksin karusselli peal, süda läks pahaks, tundus nagu teadvus kaoks, silmi lahti hoida ei saanud, tekkisid hingamisraskused hoogudena ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ilmselt midagi paanikahoo registrist. Ohkamine aitab hingevalu kergendada (alateadlikult), sportlik tegevus tekitab sügavama hingamise - hingamist las reguleerib organism, ise ei maksa hingamise rütmi ...

Loe edasi

Ärevus, paanika, depressioon?

Tere

Ma ei tea, kas olen närvivapustuse äärel. Kõik sai alguse veidi enam kui poolteist aastat tagasi. Ühel hetkel hakkas keha märku andma, et midagi on valesti. Tohutult halb oli, süda paha ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) vt varasemaid soovitusi ärevuse ja paanikahoogude kohta;
2) vt minu raamatust "Väljavalitu" Tervisemaja ptk. ja sealt sobilikke mõtteid-soovitusi praktiseerida;
3) apteegi vabamüügist ...

Loe edasi

Paanikahäire???

Tere
Sügisel alustasin natuke kõvemal tasemel sporditegemisega. Suht ruttu sain esimese vigastuse. Istusin kodus haiguslehel ja üks päev hakkas jalg minema tuimaks, seejärel käsi samalt poolt, siis ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ärevushäire (paanikahoogude) osas on eelnevalt soovitusi hulgi. vt neid ja vt ka minu raamatust "Väljavalitu" Tervismaja ptk-de soovitusi - leia endale sobiv ja tegutse!

Korralik uinumine ...

Loe edasi

Ärevushood,Unehäired

Tervist. Olen 22a noormees ja kannatan tugevate ärevus/paanikahoogude all.Hood on igapäevased . Hakkasid pihta kuskil 5a tagasi , olin sel hetkel kanepi põhimõtteliselt igapäevane suitsetaja..peale seda ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) kannatan tugevate ärevus/paanikahoogude all. Hood on igapäevased . Hakkasid pihta kuskil 5a tagasi , olin sel hetkel kanepi põhimõtteliselt igapäevane suitsetaja
# Ärevushäired: tekivad situatsioonis, ...

Loe edasi

Paanikahäire

Mure selline: olen hädas paanikahoogudega. Olen võtnud 6 kuud noritreeni ja siiani on see 6 kuud väga hästi läinud, pole hoogudest jälgegi. Kuni eilseni, kui tekkis uus hoog. Kas on ravim oma mõju kaotanud ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Psüühikahäired jaotatakse tänapäeva praktilises psühhiaatrias 10-sse rühma /RHK-10 on sealjuures viide 10-dale klassifikatsioonile/ ja selle 10 rühma iga rühma alarühmad on omavahel olemuslikult-funktsionaalsetes ...

Loe edasi

Paanika

Tere!!

Olen paanika käes vaevelnud pikalt, eelmise aasta 3 viimast kuud oli nii hea olla, ei mingit paanikahäiret ega midagi, sain oma elu rahulikult elada, tundsin et olen sellest võitu saanud.

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Inimese sisekeskkond (nii somaatiline kui ka psüühiline) püüab väliskeskonna muutustele vaatamata teatud tasakaalu säilitada. Kui on püsinud liigne ebatasakaal, siis tekivad inimesel nii üldisemad (paljudele ...

Loe edasi

Paanikahoogude ravi

Kas oleks võimalik saada teilt nõu, kas vajaksin paanikahoogudeks mingit muud ravimit kui Salymbra? Ja kas on sellist närviravimit, mis paneks inimese rahulikuks, aga ei teeks väga uniseks, ning samas ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) AD tuleb vajadusel vahetada, oluline on ka õige ravimi annus.
2) Harjutused. Ilma nendeta jääb kogu ravi ja organismi tugevdamine poolikuks.
3) Eluviisi muuta ja elusihid täpsustada.
Loe edasi

Cipralex

Tere

Alustasin Cipralex (10mg) paanikahoogude vastu. Võtan veerand tabletti alles praegu 3 päeva, kuid söögiisu täiesti kadunud ning samuti meeletu iiveldus. Kas peaksin edasi võtma ja kogust ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Arstirohu võtmisega peab somaatiline-vaimne olukord ja enesetunne PAREMAKS muutuma. Kui seda rohu annusega "mängimine" ei taga, siis tuleb rohtu vahetada.

Ja ikka kordamast ei väsi - arstirohust ...

Loe edasi

Kas ärevushäire?

Mul hakkavad käed ja jalad surisema. Siis tõuseb surin jalgadest ülespoole, kui jõuab südameni, siis nagu pigistaks selle kokku ja süda hakkab kloppoma. Pea käib ringi, kõrvus kohiseb. Vererõhk tõuseb ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ravimisega peab seisund paremaks muutuma! Kui rohud õiged, siis rohu annusega varieerida, et leida õige annus (hea enesetunne).
Betaloc (Metoprolool) vähendab stressi toimet südame-veresoonkonna ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: